مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-09سياسي

روند بررسی لایحه حجاب در مجلس/ به دنبال بررسی دقیق لایحه هستیم


سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به اینکه به دنبال بررسی بیشتر و دقیق تر لایحه حجاب هستیم، گفت: اگر این لایحه طبق اصل 85 بررسی شود، مصوبات کمیسیون به عنوان مصوبات صحن تلقی می شود.

- سید کاظم دلخوش در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره روند بررسی لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مجلس، اظهار داشت: چند هفته پیش لایحه حمایت از عفاف و حجاب از سوی قوه قضاییه با 15 ماده به مجلس ارائه شد که این لایحه برای بررسی بیشتر به کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ارجاع شد.

ما این لایحه را با حضور کارشناسان این حوزه بررسی دقیق کرده و تعداد مواد این لایحه را هم به 70 ماده افزایش دادیم.

وی با اشاره به اینکه ما در لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب وظایف دستگاه های فرهنگی و تبلیغی در حوزه عفاف و حجاب را تعیین کردیم، گفت: البته جرایمی هم برای افرادی که قانون حجاب را رعایت نکنند، در نظر گرفته شده است.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از آنکه بررسی لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تمام شد، ما پیشنهاد دادیم مردم باید در جریان مفاد این لایحه باشند و متن لایحه را منتشر کردیم تا پیشنهادات درباره این لایحه هم به مجلس ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند بررسی لایحه حجاب در مجلس/ به دنبال بررسی دقیق لایحه هستیم

روند بررسی لایحه حجاب در مجلس/ به دنبال بررسی دقیق لایحه هستیم