مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-16سياسي

طرح «تکام» در استان سمنان اجرا می شود


استاندار سمنان از اجرای طرح توانمندسازی و کار آفرینی بر پایه مردم موسوم به «تکام» در استان خبر داد و گفت: محرومیت زدایی در زمره اولویت های این طرح است.

- سمنان- استاندار سمنان از اجرای طرح توانمندسازی و کار آفرینی بر پایه مردم موسوم به تکام در استان خبر داد و گفت: محرومیت زدایی در زمره اولویت های این طرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی صبح چهارشنبه در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری از اجرای طرح تحول در اشتغال آفرینی روستایی در سراسر استان خبر داد.

وی اجرای طرح توانمند سازی و کار آفرینی بر پایه مردم موسوم به تکام در استان خبر داد و افزود: توانمند سازی، محرومیت زدایی و ایجاد فرصت های شغلی جدید به ویژه با استفاده از تسهیلات تبصره 16 حمایت از کسب و کارهای خرد و روستایی در زمره اهداف طرح است.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه با همکاری دستگاه های اجرایی استان و مدیران عامل بانک ها، در حوزه تسهیلات تبصره 16 بالغ بر 140 درصد جذب اعتبارات محقق شد، گفت: پس از پرداخت تسهیلات، پیگیری و نظارت بر عملکرد واحد تولیدی و راستی آزمایی تا دستیابی به رونق و رشد اقتصادی باید به صورت جدی در دستور کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «تکام» در استان سمنان اجرا می شود

طرح «تکام» در استان سمنان اجرا می شود