مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-21سياسي

سردار رضایی: 6 تُن انواع مواد مخدر در کشور کشف شد


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اقدامات مستمر و مداوم پلیس در خصوص مبارزه با قاچاق مواد مخدر از کشف 6 تُن انواع مواد افیونی در هفته گذشته در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور عصر امروز در دیدار با آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: ورود مواد مخدر به کشور یکی از خطوط قرمز فراجا است و در این حوزه اقدامات ما به صورت مستمر و مداوم انجام می گیرد به طوری که در هفته گذشته 6 تُن انواع مواد افیونی توسط ماموران فراجا در کشور کشف شده است.

وی برخورد قاطعانه با خرده فروشان مواد مخدر را یکی از جدی ترین برنامه های پلیس برشمرد و افزود: البته با تمام تلاش های پلیس باز هم شاهد فعالیت این گونه افراد هستیم و معتقدیم باید در خصوص مجازات افراد خرده فروش به گونه ای عمل شود که برای آنها عبرت آموز باشد.

رضایی معتادان متجاهر را مهم ترین عاملان سرقت های خرد در کشور عنوان کرد و گفت: پلیس بارها اعلام کرده که در صورت افزایش ظرفیت کمپ های ماده 16 آماده است تا در کمترین زمان ممکن تمامی این افراد را جمع آوری کند.

  ضرورت افزایش ظرفیت کمپ های مشمول ماده 16 در اصفهان جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: هم اکنون ظرفیتی که برای نگهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رضایی: 6 تُن انواع مواد مخدر در کشور کشف شد

سردار رضایی: 6 تُن انواع مواد مخدر در کشور کشف شد