مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 04:352023-08-22اقتصادي

ایجاد اشتغال رسالت اصلی وزارت کار است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال رسالت ملی فردی و اجتماعی این وزارتخانه است، گفت: حتی وجود یک فرد بیکار زیبنده این مرز و بوم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید صولت مرتضوی شامگاه دوشنبه در کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان، افزود: این نشست ها می تواند به بیان دیدگاه ها، ارائه راهکارها و برون رفت از مشکلات به وزارت کار و تمام سیستم اجرایی کمک کند.

وی ادامه داد: از بابت خدماتی که به برکت نظام جمهوری اسلامی در دهه های اخیر صورت گرفته خدا را شاکریم، اما این خدمات در بازه های زمانی دارای فراز و نشیب های مخصوص به خود است.

مرتضوی گفت: یکی از مشکلات و مشقاتی که کشور ما را از رشد نگه داشته نحوه مدیریت در دهه 90 بود در این راستا اگر عزیزان صاحب نظر به نماگرهای اقتصادی در این دهه نگاه کنند نشان می دهد این دهه، فصل رکود بود و معدل رشد اقتصادی کشور به کمتر از هشت دهم درصد رسید.

وی با اشاره به اینکه در دهه 90 میزان سرمایه گذاری به شدت با کاهش مواجه بود، اظهار کرد: در آن دهه متأسفانه تلاش داشتند کشور را در یک بن بسته خود خواسته قرار بدهند و مثال های متعددی برای این موضوع وجود دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: کاهش صادرات نفت، عدم برگشت منابع، بلوکه کردن منابع کشور در برخی از کشورها، سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال رسالت اصلی وزارت کار است

ایجاد اشتغال رسالت اصلی وزارت کار است