مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-22اجتماعي

استقرار 30 پایگاه امداد و نجات در مسیرهای منتهی به مرز مهران


غلامرضاعلیمحمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایرام صبح سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تعداد 16 پایگاه امداد و نجات در استان ایلام جهت پوشش شرایط عادی فعال هستند.

وی افزود: این تعداد پایگاه با توجه به فرارسیدن ایام اربعین حسینی و در جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران گرامی به 30 پایگاه در مسیرهای منتهی به مرز مهران افزایش یافته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ادامه داد: این نهاد عام المنفعه دراربعین سال جاری با تمام قوا همچنین با توجه به گرمای هوا در راستای خدمات رسانی مطلوب در مرز  بین المللی مهران و آن طرف مرز تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

  این مقام مسئول گفت: در این راستا تعداد 80 دستگاه آمبولانس، 7 دستگاه اتوبوس آمبولانس با یک هزار و 400 نیرو از مرز مهران وارد عراق شده اند.

علیمحمدی خاطرنشان کرد: همچنین با وجود تعداد پایگاه های ذکر شده در استان، امداد و نجات به حوادث احتمالی در کمتر از 10 دقیقه انجام خواهد شد.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با اشاره به اینکه، همچنین یک مرکز امداد و نجات با 52 تخت در مرز مهران در بخش درمان به زائران خدمات رسانی می کند، گفت: جمعیت هلال احمر خدمات مختلف دیگری از جمله اسکان زائران و ارائه خدمات اجتماعی با همکاری یک هزار نیروی داوطلب به زائران حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 30 پایگاه امداد و نجات در مسیرهای منتهی به مرز مهران

استقرار 30 پایگاه امداد و نجات در مسیرهای منتهی به مرز مهران