مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-05سياسي

اعزام 4500 دانشجوی جهادگر فارس به مناطق کم برخوردار


طی ایام تابستان امسال با برنامه ریزی 4500 دانشجوی جهادگر از این استان برای خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار، اعزام می شوند.

- ایسنا/فارس مسئول بسیج دانشجویی فارس گفت: طی ایام تابستان امسال با برنامه ریزی 4500 دانشجوی جهادگر از این استان برای خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار، اعزام می شوند.

سعید یوسفی شنبه 13 مردادماه در بازدید از اردوهای جهادی دانشجویی فارس که در قالب قرارگاه عهد خدمت در حال برگزاری است، بیان کرد: به همت مدیریت عملیات جهادی بسیج دانشجویی فارس بسترسازی های لازم برای حضور دانشجویان در مناطق کم برخوردار در قالب قرارگاه عهد خدمت انجام شده است.

او با بیان اینکه اردوهای جهادی دانشجویی فارس از تیرماه تا پایان شهریورماه برگزار می شود، افزود: در این بازه زمانی 4500 دانشجوی بسیجی جهادگر از فارس در قالب قرارگاه عهد خدمت دانشجویی به مناطق کم برخوردار برای خدمت رسانی به مردم این مناطق اعزام می شوند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس اضافه کرد: اردوهای جهادی دانشجویی استان در عرصه های فرهنگی، عمرانی، تربیت و آموزش، دامپزشکی، بهداشتی و درمانی، سلامت، کشاورزی، شاداب سازی مدارس و.

برگزار می شود.

یوسفی عنوان کرد: دانشجویان متعهد بسیجی دانشگاه های فارس با الگوپذیری از جهادگران بعد از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، با هدف خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 4500 دانشجوی جهادگر فارس به مناطق کم برخوردار

اعزام 4500 دانشجوی جهادگر فارس به مناطق کم برخوردار