مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:002023-07-23سياسي

سازمان آتش نشانی مکلف به شناسایی ساختمان های ناایمن در تهران است


مسئولان شهرداری و وزارت راه و شهرسازی که طبق قانون اصلی ترین وظیفه را در قبال ایمنی ساختمان ها و امکنه دارند، - رییس کل دادگستری استان تهران گفت: مسئولان شهرداری و وزارت راه و شهرسازی که طبق قانون اصلی ترین وظیفه را در قبال ایمنی ساختمان ها و امکنه دارند،باید طبق قانون به رفع خطر از ساختمان ها اقدام کنند و دادگستری به عنوان مطالبه گر حقوق عامه موضوع را پیگیری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی القاصی اظهار کرد: در طی سال های گذشته هر از چند گاهی وقوع آتش سوزی های گسترده و مهیب و یا ریزش یا انفجار ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی قدیمی و فرسوده یا در حال ساخت عمدتاً در کلانشهر تهران و بعضاً در سایر شهرستان های کشور خبرساز بوده است که ساختمان پلاسکو، بیمارستان سینا اطهر و متروپل آبادان از این دست موضوعات هستند.

وی افزود: معمولاً پس از وقوع چنین حوادثی افکار عمومی رسانه ها و توجه مسئولان و متولیان امر معطوف به وضعیت ساختمان های ناایمن و رفع خطر در شهرها است و دستوراتی صادر و اقداماتی مقطعی انجام و پس از آن مجدد به فراموشی سپرده می شود.

رییس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: براساس دستورات و تاکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر توجه به حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و مطابق دستورات قضایی در استان ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان آتش نشانی مکلف به شناسایی ساختمان های ناایمن در تهران است

سازمان آتش نشانی مکلف به شناسایی ساختمان های ناایمن در تهران است