مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-10سياسي

امیدآفرینی مهم ترین راه مقابله با برنامه های دشمن است


نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در مقابله با برنامه های دشمن بر امیدآفرینی به عنوان یکی از مهمترین راه ها برای خنثی کردن این برنامه ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی شامگاه پنجشنبه در جمع اساتید بسیجی حوزه علمیه اصفهان با تبیین شرایط سیاسی کشور و راهبرد دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمن اکنون چند راهبرد اصلی را در این مسیر درنظر دارد تا با به اصطلاح نابودی جمهوری اسلامی ایران جلو اضمحلال خود را بگیرد.

وی با بیان اینکه چهار روز بزرگ در تاریخ اسلام داریم گفت: اولین روز، روز بعثت بود که نقطه آغاز اسلام قرار گرفت، روز دوم غدیر بود که دین به کمال رسید، روز سوم عاشورا بود که روز نجات دین از مرگ بود و روز چهارم روز ظهور حضرت مهدی -عجّل الله تعالی فرجه- است و انقلاب اسلامی با هر چهار روز نسبت دارد.

انقلاب اسلامی ایران تولد جدید اسلام ناب و احیای بعثت بود نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: انقلاب اسلامی ایران تولد جدید اسلام ناب و احیای بعثت بود که با ماهیت عاشورایی آغاز شد و غدیر را عینیت بخشید و در آن حکمرانی به دست امامت افتاد که بیش از 45 سال تاکنون به طول انجامیده است و رسالت این انقلاب نیز زمینه سازی برای ظهور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی مهم ترین راه مقابله با برنامه های دشمن است

امیدآفرینی مهم ترین راه مقابله با برنامه های دشمن است