مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-02پزشكي

چگونه تحمل گرما را افزایش دهیم؟


آسیب های ناشی از گرما با گرم شدن جهان شایع تر می شوند با این حال، راه هایی برای کاهش خطر ابتلا به این آسیب ها وجود دارد و سازگاری با گرما فرآیندی است که بدن شما را با هوای گرم تطبیق می دهد تا خنک بمانید و از بیماری های مرتبط با گرما در میان افرادی که در هوای .

- ایسنا/خراسان رضوی آسیب های ناشی از گرما با گرم شدن جهان شایع تر می شوند با این حال، راه هایی برای کاهش خطر ابتلا به این آسیب ها وجود دارد و سازگاری با گرما فرآیندی است که بدن شما را با هوای گرم تطبیق می دهد تا خنک بمانید و از بیماری های مرتبط با گرما در میان افرادی که در هوای گرم کار یا ورزش می کنند، جلوگیری می کند.

تنظیم حرارت بدن انسان و سازگاری اجزای اصلی آن، مکانیسم مقابله انسان برای تحمل تغییرات در زمان قرار گرفتن در معرض حرارت محیطی است.

با توجه به این که در حال حاضر کاهش گرمایش جهانی به کمتر از دو درجه غیرممکن شده است، بقای انسان نیازمند اتکای فزاینده به این مکانیسم هاست.

گرم شدن کره زمین می تواند انجام فعالیت های خارج از منزل به ویژه ورزش را چالش برانگیز کند.

در واقع، ما یک بافر بسیار کوچک برای تحمل افزایش گرمای بدن داریم و افزایش تنها سه درجه سانتی گراد دما می تواند حتی برای بزرگسالان جوان سالم تهدیدکننده زندگی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه تحمل گرما را افزایش دهیم؟

چگونه تحمل گرما را افزایش دهیم؟