مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-13فناوري

اجرای طرح های فیبر نوری و مودم نوری(FTTH) در زنجان


از اجرای طرح های فیبر نوری و مودم نوری(FTTH) در منازل و شهرک های صنعتی برای استفاده مردم از تلفن و اینترنت در بستر فیبر نوری خبر داد و گفت: با تکمیل این طرح اینترنت با سرعت بالا در اختیار مردم قرار می گیرد.

- حبیب الله شبستانی، عامل شرکت مخابرات استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از راه اندازی 14 سایت همراه جدید در زنجان خبر داد و اظهار کرد: 27 سایت هم با هدف افزایش سرعت، ارتقا می یابند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان به اجرای 29 سایت با هدف افزایش سرعت اینترنت  12 پروژه هم در قالب طرح های USO در روستاهای استان شامل روستای همایون که یک هفته آینده راه اندازی می شود، افزود: این طرح در روستای ابراهیم آباد قیدار، بلاماجی، ته دره جزوان، نصیر آباد، مهرآباد، امام کندی، آزاد علیا، قانقلی علیا و سفلی و میانج که توسط دولت تامین اعتبار شده و به مرور عملیاتی خواهد شد ولی اعتبار سایت های داخل شهر زنجان توسط مخابرات تامین اعتبار شده است.

وی به وجود 550 سایت در سطح استان اشاره و تصریح کرد: 110 سایت در داخل زنجان و 250 سایت در روستاهای 12 سایت اضافه می شود و تا پایان سال 80 سایت به مجموع سایت ها اضافه می شود.

وی با بیان اینکه از مجموع 925 روستای استان دارای سکنه، 90 درصد پوشش اینترنت دارند، افزود: 250 سایت همراه اول در روستاها فعال است و بقیه هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های فیبر نوری و مودم نوری(FTTH) در زنجان

اجرای طرح های فیبر نوری و مودم نوری(FTTH) در زنجان