مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-10سياسي

شرکت بیش از 2500 نفر از خراسان جنوبی در رقابت های قرآنی اوقاف


بیرجند_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور 2 هزار و 520 نفر از هفت منطقه استان در بیرجند آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام پرویز بخشی پور شب چهارشنبه در همایش لبیک یا قرآن و آیین افتتاحیه چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) بیرجند اظهار داشت: این جلسه به منظور افتتاحیه چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور 2 هزار و 520 نفر از هفت منطقه استان برگزار شده است، تصریح کرد: خراسان جنوبی نخبگان قرآنی فراوانی داشته و امیداست در این دوره نیز شاهد موفقیت و درخشش این نخبگان در سطح کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه این دوره مسابقات از 19 تا 20 مردادماه برگزار و 156 نفر با یکدیگر به رقابت می پردازند، بیان داشت: تعداد 12 نفر از برگزیدگان استانی به مرحله کشوری راه خواهد یافت و در کنار این مسابقات بحث پوشش لبیک یا قرآن را در دستور کار است.

حجت الاسلام بخشی پور گفت: دشمن امروز برای ضربه زدن به مسلمانان با هجمه به قرآن قصد دارد تا به هدف خود برسد اما باید بداند قرآن این کتاب آسمانی همیشه موجب هدایت انسان ها بوده و خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از 2500 نفر از خراسان جنوبی در رقابت های قرآنی اوقاف

شرکت بیش از 2500 نفر از خراسان جنوبی در رقابت های قرآنی اوقاف