مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-21فرهنگي

جراحی که کارگردان شد!


سروش زرینی که این روزها نمایش «فردا» را روی صحنه می برد، تاکید دارد که در اجرای یک اثر نمایشی، پروسه خلق کار بیش از هر چیز دیگری برایش اهمیت دارد.

- سروش زرینی که این روزها نمایش فردا را روی صحنه می برد، تاکید دارد که در اجرای یک اثر نمایشی، پروسه خلق کار بیش از هر چیز دیگری برایش اهمیت دارد.

او که جراح عمومی است و با اجرای این نمایش اولین تجربه کارگردانی خود را پشت سر می گذارد، در گفتگو با ایسنا توضیحاتی درباره روند شکل گیری این اثر نمایشی ارایه کرد و گفت که نومیدی برایش بی معناست و قصد دارد حتما کار تئاتر را ادامه بدهد.

زرینی یکی از هنرجویان دوره های نمایشنامه نویسی و کارگردانی مکتب تهران است و نمایش فردا را در پروسه ای کارگاهی به اجرا رسانده است.

او که اجرای خود را از 26 مرداد در خانه نمایش دا آغاز کرده، درباره روند شکل گیری این اثر نمایشی توضیح داد: نمایش فردا برداشت آزادی است از نمایشنامه نمی توانم فردا را تجسم کنم (I cant imagine tomarrow) نوشته تنسی ویلیامز که خودم متن را به فارسی ترجمه کردم و متن ما 9 بار بازنویسی شد تا به نسخه نهایی رسیدیم.

زرینی اضافه کرد: من از هنرجویان دوره های نمایشنامه نویسی و کارگردانی مکتب تهران هستم و بازیگران گروه هم از هنرجویان دوره بازیگری همین موسسه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحی که کارگردان شد!

جراحی که کارگردان شد!