مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 01:402023-08-10بين الملل

روایتی از طعم حقوق بشر پلیس آمریکایی ضد فرد تهدیدکننده «بایدن»!


در ادامه فهرست سیاه نقض حقوق بشری در آمریکا، رسانه های غربی روز چهارشنبه از کشته شدن فرد مظنون به تهدید بایدن به ضرب گلوله پلیس خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در ادامه فهرست سیاه نقض حقوق بشر آمریکایی، رسانه های غربی با خونسردی آشکار و بدون دغدغه از نقض فاحش حقوق بشر در آمریکا از کشته شدن فردی که پیشتر جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و معاون وی را در فضای مجازی تهدید به قتل کرده بود، خبر دادند.

بر اساس این گزارش، اداره تحقیقات فدرال آمریکا در گزارشی اعلام کرد مردی که در فضای مجازی تهدیدهای خشونت آمیزی را علیه جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و سایر مقام ها پست کرده بود، روز گذشته (چهارشنبه) در یورش اف بی آی به ضرب گلوله کشته شده است.

کاخ سفید برخلاف اینکه ژست دفاع از حقوق بشر را می گیرد، اما دچار تناقض گویی های فراوان در این زمینه است.

سازمان عفو بین الملل می گوید هر سال بیش از 1000 نفر در آمریکا به دست پلیس کشته می شوند اما چون دولت داده ها را جمع آوری نمی کند، شمار دقیق قربانیان مشخص نیست.

در همین ارتباط، برخی فعالان حقوق بشری در شبکه های اجتماعی با محکوم کردن اقدام مرگبار پلیس و کشتن غیرقانونی فرد تهدید کننده رییس جمهور آمریکا و معاونانش بدون برگزاری دادرسی این اقدام را نقض حقوق بشر در کشور مهد دموکراسی دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از طعم حقوق بشر پلیس آمریکایی ضد فرد تهدیدکننده «بایدن»!

روایتی از طعم حقوق بشر پلیس آمریکایی ضد فرد تهدیدکننده «بایدن»!