مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-05حوادث

یک کانال جعلی صیغه یابی سه هزار نفر را فریب داد!


رییس پلیس فتا البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند خانوادگی کلاهبرداری اینترنتی که با راه اندازی کانال تلگرامی صیغه یابی جعلی اقدام به کلاهبرداری از کاربران می کرد، - ایسنا/البرز رییس پلیس فتا البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند خانوادگی کلاهبرداری اینترنتی که با راه اندازی کانال تلگرامی صیغه یابی جعلی اقدام به کلاهبرداری از کاربران می کرد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رسول جلیلیان گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی، به پلیس فتا مراجعه کرد و اعلام کرد که افرادی ناشناس با راه اندازی یک کانال جعلی تلگرامی با عنوان صیغه یابی با شیوه متقلبانه اقدام به کلاهبرداری 150 میلیون ریالی کرده اند.

وی افزود: بررسی های کارشناسی ماموران حکایت از این داشت که فرد کلاهبردار با عناوین مختلف از جمله حق معرفی و گواهی تضمین، مالباخته را 15 میلیون تومان سرکیسه کرده و با مسدود کردن حساب کاربری، نامبرده را دست به سر کرده اند.

رییس پلیس فتا استان البرز اضافه کرد: ماموران با انجام یکسری اقدام فنی و پلیسی، رد پایی از عامل کلاهبرداری در یکی از مناطق شهرستان چهارباغ به دست آورده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را به همراه همدست و برادرش دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کانال جعلی صیغه یابی سه هزار نفر را فریب داد!

یک کانال جعلی صیغه یابی سه هزار نفر را فریب داد!