مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-10سياسي

دستاورد سفر اجلاس شهرداران به هندوستان چه بود؟


سومین نشست هم اندیشی با موضوع « ره آورد سفر اجلاس شهرداران در کشور هندوستان » 17 مردادماه با حضور شهرداران بندرعباس ، شاهین شهر، رییس ، معاونین و کارشناسان مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، سومین نشست هم اندیشی با موضوع ره آورد سفر اجلاس شهرداران در کشور هندوستان 17 مردادماه با حضور شهرداران بندرعباس ، شاهین شهر، رییس ، معاونین و کارشناسان مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد.

همچنین نشست­ های هم اندیشی مرکز مطالعات در راستای هم افزایی ، بهره گیری از درس آموخته ها و به اشتراک گذاری تجارب و با هدف شکل گیری مفاهیم و ایده های جدید و شناسایی فرصت ها و بررسی مسائل و چالش های روز حوزه مدیریت شهری و روستایی کشور برگزار می شود.

در این نشست، نخست مهدی نوبانی شهردار بندرعباس به ارائه ره آورد سفر خود به کشور هندوستان پرداخت و گفت: سفر هندوستان در راستای برگزاری اجلاس U20 که متشکل از 20 کشور اقتصادی جهان است برگزار شد.

این اجلاس با حضور شهرداران کشورهای عضو و ناظر در احمدآباد هند در 7 الی 8 جولای 2023  در محل رویداد مهاتما گاندی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد سفر اجلاس شهرداران به هندوستان چه بود؟

دستاورد سفر اجلاس شهرداران به هندوستان چه بود؟