مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-13سياسي

تجلیل ارزنده قرآنی پلیس میناب از خبرنگاران


فرمانده انتظامی شهرستان میناب در واکنش به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم کتاب آسمانی مسلمانان جهان در تجلیلی ارزنده از خبرنگاران میناب یک جلد از این کتاب مقدس را اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، عباس قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب امروز در نشست با خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: اطلاع رسانی یکی شیوه های روز جامعه است که اگر به موقع و به جا انجام شود، بسیاری از کار های دشوار را می توان به بهترین شکل برطرف کرد.

وی افزود: خبرنگاران شهرستان میناب در این راه فداکارانه در کنار دستگاهها و مسئولان بوده اند که این کار ارزنده رسانه ای آنها را باید پاس داشت و به عنوان یک بازوی توانمند از آنها استفاده کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: اگر امروز در جای جای کشور از رسانه ها و خبرنگاران تجلیل و تقدیر می شود، این اقدام فقط می توان برای جبران بخشی از کار آنها باشد چرا که با اطلاع رسانی و روشنگری این گروه از جامعه بسیاری از مشکلات را می تواند بر طرف ساخت و فضای جامعه را به سمت آرامش سوق داد.

قاسمی عنوان کرد: ارتباط تعاملی پلیس با خبرنگاران میناب سبب شده است تا برای بازتاب برخی از اقدامات انجام شده،کارها به شیوه صحیح انجام شود و همراهی مردم با پلیس را نیز در پی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل ارزنده قرآنی پلیس میناب از خبرنگاران

تجلیل ارزنده قرآنی پلیس میناب از خبرنگاران