مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-19بين الملل

برگزاری رزمایش های چین اطراف تایوان


ارتش چین امروز (شنبه) در پاسخ به سفر معاون رییس جمهور تایوان به آمریکا، رزمایش هایی را در اطراف تایوان برگزار کرد و آن را یک «هشدار جدی» به نیروهای «جدایی طلب» تایوان خواند.

- ارتش چین امروز (شنبه) در پاسخ به سفر معاون رییس جمهور تایوان به آمریکا، رزمایش هایی را در اطراف تایوان برگزار کرد و آن را یک هشدار جدی به نیروهای جدایی طلب تایوان خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ویلیام لای معاون رییس جمهوری تایوان، کسی که نامزد پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری این جزیره در ماه ژانویه آتی است، روز جمعه از ایالات متحده آمریکا بازگشت.

او که برای مراسم تحلیف رییس جمهور پاراگوئه به این کشور سفر کرده بود، ابتدا توقفی در نیویورک و روز چهارشنبه حین بازگشت از پاراگوئه به تایپه، توقفی در سان فرانسیسکو داشت.

چین که جزیره تایوان را بخشی از خاک خود می داند، بارها برنامه سفر لای به آمریکا و یا هرگونه دیدار مقامات و روابط رسمی آمریکا و تایوان را مورد انتقاد قرار داده است.

فرماندهی جبهه شرقی ارتش آزادی بخش خلق چین که مسئولیت منطقه اطراف تایوان را برعهده دارد، در بیانیه کوتاهی اعلام کرد، گشت زنی و رزمایشی دریایی و هوایی مشترکی در اطراف تایوان در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش های چین اطراف تایوان

برگزاری رزمایش های چین اطراف تایوان