مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-16اقتصادي

توسعه محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو بعد از 40 سال انتظار


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: برای تعریض و بهسازی 10 کیلومتر قطعه نخست محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو یک هزار و 670 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است و این طرح بعد از 40 سال انتظار مردم و در راستای توسعه راه های ارتباطی استان و مسیرهای .

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: برای تعریض و بهسازی 10 کیلومتر قطعه نخست محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو یک هزار و 670 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است و این طرح بعد از 40 سال انتظار مردم و در راستای توسعه راه های ارتباطی استان و مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی در حال انجام است.

سید محسن حمزه لو 25 مرداد در بازدید از عملیات راهسازی در پروژه ایواوغلی- گیت ورودی منطقه آزاد ماکو، بیان کرد: طول کل این طرح 10 کیلومتر است و در حال حاضر اجرای این محور در حال انجام است و طبق اصول فنی باید 56 ابنیه فنی در مسیر این طرح راهسازی ساخته می شود و تاکنون ساخت 20 ابنیه فنی به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: طبق برنامه زمانبندی مشخص شده 4 کیلومتر از طرح تعریض و بهسازی محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو تا پایان شهریور امسال آسفالت شده و بهره برداری می رسد و باقی این طرح نیز در یک سال آتی به اتمام خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو بعد از 40 سال انتظار

توسعه محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو بعد از 40 سال انتظار