مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 21:152023-08-21سياسي

کلاس درس طحان نظیف در انجمن اسلامی دانش آموزان


سخنگوی شورای نگهبان در جمع دانش آموزان انجمن اسلامی سراسر کشور که در اولین اردوی تربیتی - معرفتی با عنوان «راهی نو» شرکت کرده بودند، حضور یافت و با آن ها درباره شورای نگهبان و قانون اساسی گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، دکتر هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان شامگاه روز شنبه 28 مرداد 1402 به جمع دانش آموزان انجمن اسلامی سراسر کشور که تعدادشان حدود 400 نفر بود و در اولین اردوی تربیتی - معرفتی با عنوان راهی نو شرکت کرده بودند، رفت تا با آن ها درباره شورای نگهبان و قانون اساسی گفتگو کند.

وی پس از صرف شام را با دانش آموزان، در برنامه صندلی داغ آن ها حضور پیدا کرد و پس از بیان توضیحاتی درباره جایگاه و مسسولیت های شورای نگهبان، به سوالات صریح دانش آموزان پاسخ داد.

دکتر طحان نظیف ابتدا از حضور در جمع دانش آموزان ابراز خرسندی کرد و گفت: به میان شما آمده ام تا به سوالاتی که درباره قانون اساسی و شورای نگهبان دارید، پاسخ دهم و این نکته را هم یادآور شوم که شما آینده سازان این مملکت هستید و خودتان را برای آینده نزدیکی که پیش رو دارید، آماده کنید.

این استاد دانشگاه که با بیان اینکه در دوران دانش آموزی از اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان بوده و در آن انجمن مسئولیتی هم داشته است، عنوان کرد: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس درس طحان نظیف در انجمن اسلامی دانش آموزان

کلاس درس طحان نظیف در انجمن اسلامی دانش آموزان