مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 20:202023-08-09اقتصادي

افزایش 3 درصدی اهدای خون در آملی ها در سال جاری


رییس پایگاه انتقال خون آمل با اشاره به افزایش 3 درصدی خون دهی اهداکنندگان خون در سال جاری، احتیاج خون را در هر شرایطی نیاز اساسی مطرح کرد.

- بهزاد نورمحمدی در حاشیه اهدای خون جمعی از خبرنگاران آمل به مناسبت روز خبرنگار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 12 هزار و 800 جهت اهدای خون به این پایگاه مراجعه کردند که 11 هزار و 500 نفر شرایط اهدا را داشتند، اظهار کرد: با این تعداد از اهدا استقبال اهداکنندگان خیلی خوب و رضایت بخش بوده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط این پایگاه و معین بودن آن در هر شرایطی اهدای خون نیاز است و هر روز برای مصرف به همه نوع گروه های خونی احتیاج داریم، تصریح کرد: همچنین این پایگاه تأمین کننده تقاضای خون شهرهای همجوار است پس نیاز به حضور هر روزه اهداکنندگان خون می باشد.

نورمحمدی ذخیره خون در بانک خون این شهرستان را مناسب و به رنگ سبز عنوان و مطرح کرد: هم اکنون تمام تجهیزات در این پایگاه تکمیل است؛ اگرچه انتقال خون یک ارگان حیاتی است و نیاز به به روزرسانی تجهیزات دارد.

رییس پایگاه انتقال خون آمل با بیان اینکه تیم سیار پایگاه نیز هفته ای یک بار با مراجعه به شهرهای همجوار و روستاهای آمل اقدام به خون گیری اهداکنندگان می کند، افزود: علاوه بر این ذخیره سازی انواع گروه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 درصدی اهدای خون در آملی ها در سال جاری

افزایش 3 درصدی اهدای خون در آملی ها در سال جاری