مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:002023-07-30بين الملل

5 کشته درپی درگیری بین عناصر مسلح وابسته به آمریکا و ترکیه در سوریه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه دیده بان حقوق بشر سوریه در سایت خود با اعلام این خبر افزود: این حمله عناصر مسلح وابسته به آمریکا موسوم به نیرو های دموکراتیک سوریه (قسد) همچنین به زخمی شدن شماری از اعضای گروه مسلح وابسته به ارتش ترکیه .

- گروه وابسته به مخالفان خارج نشین دولت سوریه موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه مستقر در لندن اعلام کرد که پنج نفر از عناصر مسلح وابسته به ترکیه توسط عناصر مسلح وابسته به آمریکا در نزدیکی شهر مارع در مناطق در شمال حلب در سوریه کشته شدند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه دیده بان حقوق بشر سوریه در سایت خود با اعلام این خبر افزود: این حمله عناصر مسلح وابسته به آمریکا موسوم به نیرو های دموکراتیک سوریه (قسد) همچنین به زخمی شدن شماری از اعضای گروه مسلح وابسته به ارتش ترکیه در شمال سوریه موسوم به ارتش ملی آزاد انجامید.

این حمله یک روز پس از آن صورت می گیرد که گروه های تحت رهبری کرد ها در عراق و سوریه اعلام کردند که در جریان حمله پهپادی ترکیه در روز جمعه، هشت نفر از نیرو های آن ها کشته شدند.

دستگاه مبارزه با تروریسم دولت اقلیم کردستان در شمال عراق در بیانیه ای اعلام کرد که در حمله پهپادی ترکیه در منطقه شربازهر در سلیمانیه، چهار عضو حزب کارگران کردستان پ ک ک کشته و یک نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 کشته درپی درگیری بین عناصر مسلح وابسته به آمریکا و ترکیه در سوریه

5 کشته درپی درگیری بین عناصر مسلح وابسته به آمریکا و ترکیه در سوریه