مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-09سياسي

ضرورت بازنشر وقایع و اتفاقات دفاع مقدس و جبهه مقاومت به نسل جدید


امیر دریادار دوم تکاور بر ضرورت باز نشر وقایع و اتفاقات دفاع مقدس و جبهه مقاومت به جوانان و نسل جدید تأکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امیر دریادار دوم تکاور بر ضرورت باز نشر وقایع و اتفاقات دفاع مقدس و جبهه مقاومت به جوانان و نسل جدید تأکید کرد.

رضا عباسی، در مراسم رونمایی از کتاب قاب سرخ آلبوم تصاویر مادران و پدران شهید با مضمون سبک زندگی خانواده شهدا، از وظایف و مأموریت های مهم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را در کنار حفظ این آثار، بازنشر این ارزش ها در جامعه عنوان کرد و گفت: در سال های اخیر با تمرکززدایی از مرکز استان آذربایجان شرقی این مهم را به شهرستان های استان انتقال دادیم.

وی همچنین به ایجاد پارک موزه دفاع مقدس و نمایش المان های شهدای شهرستان های استان آذربایجان شرقی در ورودی این پارک موزه نیز اشاره کرد و افزود: بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان آماده حمایت از ساخت سوژه ها و ایده های هنرمندان شهرستانی در جهت شناساندن شهدا و قهرمانان دفاع مقدس و استقرار آن ها در پارک موزه دفاع مقدس می باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در مراسم رونمایی از کتاب قاب سرخ آلبوم تصاویر مادران و پدران شهید با مضمون سبک زندگی خانواده شهدا، هنرمندان را به عنوان افسران جنگ نرم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازنشر وقایع و اتفاقات دفاع مقدس و جبهه مقاومت به نسل جدید

ضرورت بازنشر وقایع و اتفاقات دفاع مقدس و جبهه مقاومت به نسل جدید