مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-02دانش

چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر آغاز شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت آغاز چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر سراسر کشور پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سازمان امور دانشجویان، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری به مناسبت آغاز چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر سراسر کشور پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است: تحقق رویکرد ارتقا دانش ورزی و اعتلای علمی وابسته به جامعه ای ست که الگوهای سلامت جسم و جان را تمرین کرده باشد و نشاط و امیدواری وقتی در کالبد اجتماعی رونق می گیرد که نظام های آموزشی و بنیادهای ورزشی در راستای هم افزایی یکدیگر تنظیم شوند.

شکل گیری جریان های ورزشی رقابتی رفاقتی در ساختارهای دانشجویی برخاسته از چنین اندیشه ی مولدی ست که سلامت فردی را مقدمه سعادت اجتماعی می پندارد و برای آن از هر امکان سنجی و پایگاه بخشی دریغ نمی کند.

  المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، از مبرّزترین مبادی استعدادورزی و نشاط آفرینی نظام آموزشی ست که با تکیه بر فضیلت های انسانی و الگوهای جهادی، بستر بازتولید ارزش ها و تکثیر سرمایه ای ست که از سنگرها و خاکریزها و خطوط مقاومت متولد شده است و به تربیت نسلی انجامیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر آغاز شد

چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر آغاز شد