مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:002023-07-30سياسي

برخورد قاطع دستگاه قضایی با افراد هنجارشکن روز تاسوعا در اراک


دستگاه قضایی بدون اغماض و با قاطعیت به صورت قانونی و عادلانه با افراد هنجارشکن در روز تاسوعای حسینی اراک برخورد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید عبد المهدی موسوی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی بدون اغماض و با قاطعیت به صورت قانونی و عادلانه با افراد هنجارشکن در روز تاسوعای حسینی در اراک برخورد می کند، گفت: مسلمانان در ایام محرم عزادار شهادت اباعبدالله الحسین هستند و حتی غیرمسلمانان از جمله ارمنی، مسیحی و یهودیت نیز در این روز حرمت نگه می دارند و اهل تسنن در کشور ایران به صورت ویژه خاندان پیامبر (ص) را تکریم می کنند اما هتک حرمتی که در روز تاسوعا صورت گرفت باعث تأسف و تأثر است.

وی افزود: مؤمنین، متدینین و دوست داران انقلاب و مسئولین نمی توانند چنین حرکت و بی حرمتی و هنجارشکنی را در روز تاسوعای حسینی تحمل و چشم پوشی کنند.

رییس کل دادگستری استان مرکزی عنوان کرد: دستگاه قضایی در جلسه ای با حضور ضابطین و دستگاه های نظارتی اقداماتی را انجام داده است و دادستان دستگاه قضا نیز با شرکت در این جلسه به تسریع در شناسایی و دستگیری عوامل و افراد در صحنه تأکید کردند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: باید افرادی که در این صحنه هنجارشکن و ساختارشکن حضور داشتند و افرادی را تحریک می کردند با قید فوریت و به صورت مستند و مستدل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع دستگاه قضایی با افراد هنجارشکن روز تاسوعا در اراک

برخورد قاطع دستگاه قضایی با افراد هنجارشکن روز تاسوعا در اراک