مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-14بين الملل

سفیر اسلام آباد در تهران: مسیر روابط پاکستان و ایران رو به افزایش است


سفیر پاکستان در تهران در مراسم رسمی هفتاد و پنجمین سالگرد استقلال پاکستان که در محل سفارت این کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: مسیر روابط پاکستان و ایران به دلیل تعهد رهبران دو کشور رو به افزایش است.

- سفیر پاکستان در تهران در مراسم رسمی هفتاد و پنجمین سالگرد استقلال پاکستان که در محل سفارت این کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: مسیر روابط پاکستان و ایران به دلیل تعهد رهبران دو کشور رو به افزایش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم حیات قریشی سفیر پاکستان در تهران با اشاره به اهمیت تاریخی روز استقلال کشورش، ادای احترام ویژه به بنیانگذار ملت قائد اعظم (محمد علی جناح)، علامه اقبال و سایر رهبرانی که جنبش مردم پاکستان را رهنمون بوده و در ایجاد یک کشور مستقل برای مسلمان فداکاری کردند، از جامعه پاکستانی خارج از کشور به مناسبت روز استقلال پاکستان، خواست تا متعهدانه به کشور خود خدمت رسانی کنند.

وی تصریح کرد: پاکستان از زمان استقلال با چالش های بسیاری روبه رو بوده ولیکن به لطف خداوند متعال و با فداکاری و سخت کوشی مردمان آن، همواره توانسته بر این موانع فائق آمده و در مسیر خود به سوی کشوری مدرن و روبه توسعه گام بردارد.

این دیپلمات پاکستانی تاکید کرد که پاکستان و ایران دو ملت برادر و دوست هستند که روابط آنها ریشه عمیقی در قرابت های تاریخی، فرهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر اسلام آباد در تهران: مسیر روابط پاکستان و ایران رو به افزایش است

سفیر اسلام آباد در تهران: مسیر روابط پاکستان و ایران رو به افزایش است