مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 19:202023-08-13سياسي

پیشرفت 96 درصدی پروژه میدان سپاه


شهردار کرمانشاه با بیان اینکه تقاطع غیر همسط میدان سپاه شهر کرمانشاه به زودی به بهره برداری می رسد، گفت: این پروژه هم اکنون در مرحله آسفالت ریزی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر نوروزی در نشست خبری که بعداز ظهر یکشنبه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد با تقدیر از زحمات این قشر، اظهار کرد: یکی از رسالت های خطیر رسانه ها ارتباط برقرار کردن بین بخش های مختلف با مردم و انتقال اطلاعات است که در دراز مدت موجب فرهنگ سازی و تغییر در رفتار در جامعه تحت عنوان ارتقا فرهنگی می شود.

وی به عملکرد مجموعه مدیریت شهری پرداخت و افزود: در همه حوزه ها و بالطبع نیز در حوزه شهری کرمانشاه با توجه به انباشت عقب ماندگی هایی در حوزه شهری از گذشته مشکلاتی وجود دارد که برای رفع آن برنامه جامع طراحی شده و قدم قدم به سمت ارتقا در حرکت هستیم.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اینکه دستیابی به اهداف والای مدیریت شهری در یک مقطع زمانی کوتاه امکان پذیر نیست، بیان کرد: طی سال گذشته 200 هزار تن آسفالت ریزی در معابر و جاده های شهری کرمانشاه انجام شده است.

نوروزی اضافه کرد: با این میزان آسفالت 20 درصد از شهر کرمانشاه شامل 103 خیابان و بیش از یک هزار کوچه لکه گیری و آسفالت شد و طی سال عمرانی جاری نیز همین میزان آسفالت ریزی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 96 درصدی پروژه میدان سپاه

پیشرفت 96 درصدی پروژه میدان سپاه