مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-09حوادث

کشف 4 پرونده جدید کلاهبرداری پیش فروش خودرو


رییس کل دادگستری استان البرز با اعلام تشکیل 4 پرونده جدید کلاهبرداری شرکت های خودرویی در کرج با نزدیک به 2هزار شاکی گفت: متأسفانه برخی با وجود اطلاع از کلاهبرداری ها باز به این قبیل شرکت ها اعتماد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، حسین فاضلی هریکندی با تشریح جزییات چند پرونده جدید مرتبط با پیش فروش خودرو در استان البرز، اظهار کرد: متأسفانه پرونده های جدید کلاهبرداری در قالب پیش فروش خودرو به همان روش های قبلی انجام شده است که نشان می دهد همچنان برخی از مردم با وجود انتشار اخبار پرونده های مشابه در سال گذشته اعتماد می کنند و دارایی خود را از دست می دهند.

وی افزود: در سال جاری چهار پرونده کثیرالشاکی با موضوع کلاهبرداری از طریق پیش فروش خودرو در شهرستان کرج در دستگاه قضایی تشکیل شده و توسط قرارگاه پیشگیری و مقابله با جرایم خاص استان البرز مورد پیگیری قرار گرفته است.

وعده تکراری خرید خودرو با قیمت کارخانه رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در پی نوسانات و افزایش اختلاف قیمت عرضه و بازار خودرو، شرکت های متعددی در قالب پیش فروش خودرو در سراسر کشور و استان البرز تشکیل شده اند که در برخی موارد کلاهبرداری از متقاضیان خرید خودرو را در پی داشته است، تصریح کرد: آسیب شناسی انجام شده در دادگستری کل استان البرز نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 پرونده جدید کلاهبرداری پیش فروش خودرو

کشف 4 پرونده جدید کلاهبرداری پیش فروش خودرو