مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-14اجتماعي

ضرورت تشکیل مجمع حقوقی مسئولیت های صنایع برای مدرسه سازی در خوزستان


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان بر لزوم تشکیل مجمع حقوقی در حوزه مسئولیت های اجتماعی صنایع و شرکت ها برای ساخت و تجهیز و تکمیل مدارس استان تاکید کرد.

- محمد سعیدی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پروژه های جدید مدرسه سازی در استان خوزستان، اظهار کرد: مهرماه امسال 139 مدرسه در قالب 523 کلاس درس به شکل متمرکز افتتاح خواهند شد.

در مجموع در سال گذشته 614 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش خوزستان شد و امسال تا پایان سال 900 کلاس تحویل خواهیم داد.

وی با اشاره به طرح شاداب سازی مدارس پیش از آغاز سال تحصیلی افزود: فاز دوم طرح شهید عجمیان در قالب 81 مدرسه و 480 کلاس درس، این هفته آغاز شده است؛ این طرح به صورت مردمی و با حضور جهادی ها و با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه های رنگ آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزیی اجرا می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با تاکید بر لزوم راه اندازی هر چه سریع تر یک مجمع حقوقی برای انجام مسئولیت های اجتماعی صنایع مستقر در استان خوزستان، گفت: با توجه به وجود صنایع و شرکت های مختلف در استان خوزستان، نیازمند ایجاد یک مجمع حقوقی در حوزه مسئولیت های اجتماعی برای ساخت، توسعه، تجهیز و تکمیل طرح های نیمه تمام هستیم زیرا عمل به مسئولیت های اجتماعی از سوی شرکت ها می تواند در مدرسه سازی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل مجمع حقوقی مسئولیت های صنایع برای مدرسه سازی در خوزستان

ضرورت تشکیل مجمع حقوقی مسئولیت های صنایع برای مدرسه سازی در خوزستان