مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:552023-07-29سياسي

حذف امضاهای طلایی در دولت سیزدهم


معاون وزیر کار با اشاره به حذف امضاهای طلایی در دولت سیزدهم از افزایش تعداد مراکز جوار و بین کارگاهی به 3200 مرکز و آموزش بیش از دو میلیون و 800 هزار نفر دوره در دو سال دولت خبر داد و گفت: - معاون وزیر کار با اشاره به حذف امضاهای طلایی در دولت سیزدهم از افزایش تعداد مراکز جوار و بین کارگاهی به 3200 مرکز و آموزش بیش از دو میلیون و 800 هزار نفر دوره در دو سال دولت خبر داد و گفت: با راه اندازی نهضت ملی مهارت آموزی در گام دوم انقلاب، اقدام موثری در جهت توسعه آموزشهای مهارتی و ارتقای سطح مهارت نیروهای کار صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین حسینی نیا امروز در نشست خبری هفته ملی مهارت آموزی اظهار کرد: ششم مرداد روز ملی مهارت آموزی و آموزش های فنی و حرفه ای است و هفته ای مهم و اثرگذار در جهت تحقق شعار سال و برنامه های توسعه ملی است.

امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده و اعتقاد قلبی ما این است که بخش مهمی از شعار سال در قالب توانمندسازی نیروی انسانی قابل تحقق است.

یکی از راهکارهای تقویت ارزش پول ملی این است که ارزش افزوده در نیروی انسانی ایجاد کنیم.

وی افزود: در حال حاضر در نقطه عطفی در بخش آموزش های مهارتی قرار داریم که متناسب با نیازهای روز سطح آموزش های مهارتی خود را بالا ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف امضاهای طلایی در دولت سیزدهم

حذف امضاهای طلایی در دولت سیزدهم