مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-21اجتماعي

ادعای دوباره کانون سردفتران و توضیحات پلیس راهور: سند سبز خودرو رسمی و کافی است


پلیس راهور فراجا بار دیگر بر رسمی و کافی بودن سند سبز خودرو تاکید کرد.

- ادعای دوباره کانون سردفتران و توضیحات پلیس راهور: سند سبز خودرو رسمی و کافی است پلیس راهور فراجا بار دیگر بر رسمی و کافی بودن سند سبز خودرو تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بحث بر سر رسمی یا رسمی نبودن برگ سبز یا همان سند سبز خودرو سال هاست که میان پلیس راهنمایی و رانندگی و کانون سردفتران و دفتریاران در جریان است و گرچه یکی دو سالی بود که به نظر می رسید جدل های رسانه ای پیرامون این موضوع با پذیرش رسمی و کافی بودن سند سبز خودرو به نفع پلیس به پایان رسیده، اما به تازگی و بار دیگر کانون سردفتران و دفتریاران اعلام کرد که باید سند مالکیت وسایل نقلیه ر دفاتر اسناد رسمی تنظیم شود و پلیس راهور صلاحیت لازم برای صدور سند رسمی را ندارد.

در همین راستا پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا توضیحاتی را ارائه و در واکنش به طرح این ادعا اعلام کرد: این ادعا قبلاً توسط شعب دیوان عالی عدالت اداری مورد بررسی قرار گرفته و آراء قطعیت یافته دیوان، سند پلیس را به عنوان سند رسمی مورد پذیرش قرار داده است.

متعاقبا دادستان کل کشور در سال 1400 طی بخشنامه ای کفایت سند صادره از سوی پلیس و عدم ضرورت مراجعه شهروندان به دفاتر اسناد رسمی جهت تنظیم سندمالکیت وسیله نقلیه را مورد تاکید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای دوباره کانون سردفتران و توضیحات پلیس راهور: سند سبز خودرو رسمی و کافی است

ادعای دوباره کانون سردفتران و توضیحات پلیس راهور: سند سبز خودرو رسمی و کافی است