مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-10سياسي

اداره شهر بدون مشارکت فعال و خلاقانه مردم ممکن نیست


رییس ستاد توان افزایی سازمان های مردم نهاد و سمن های شهر تهران گفت: بنا داریم تا فاصله بین سیاست گذاران، برنامه ریزان و مجریان با مردم و تشکل های مردمی و NGOها را کم و حتی حذف کنیم تا در برنامه ریزی و اجرا از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد و سمن ها بیشتر استفاده شود.

- رییس ستاد توان افزایی سازمان های مردم نهاد در افتتاحیه هفته تشکل های مردمی: اداره شهر بدون مشارکت فعال و خلاقانه مردم ممکن نیست رییس ستاد توان افزایی سازمان های مردم نهاد و سمن های شهر تهران گفت: بنا داریم تا فاصله بین سیاست گذاران، برنامه ریزان و مجریان با مردم و تشکل های مردمی و NGOها را کم و حتی حذف کنیم تا در برنامه ریزی و اجرا از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد و سمن ها بیشتر استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت هفته تشکل ها و مشارکت اجتماعی و با شعار تشکل خلاق، شهر پویا رویداد تجربه های موفق تشکل های اجتماعی شهر تهران امروز (پنجشنبه 19 مرداد ماه) به میزبانی ستاد سمن های شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران و رییس ستاد توان افزایی سازمانهای مردم نهاد و سمن های شهر تهران در این مراسم اظهار کرد: ما هر ساله روز ملی تشکل ها را در 22 مردادماه برگزار می کنیم اما امسال تصمیم بر این شد که یک هفته را به این روز اختصاص دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره شهر بدون مشارکت فعال و خلاقانه مردم ممکن نیست

اداره شهر بدون مشارکت فعال و خلاقانه مردم ممکن نیست