مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-13بين الملل

هشدار چین به اتباع خود در پاکستان


سفارت چین در پاکستان امروز و پس از وقوع حمله تروریستی که کاروان حامل مهندسان چینی نزدیک بندر «گوادر» را هدف قرار داد، به شهروندان خود هشدار داد.

- سفارت چین در پاکستان امروز و پس از وقوع حمله تروریستی که کاروان حامل مهندسان چینی نزدیک بندر گوادر را هدف قرار داد، به شهروندان خود هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آنی نیوز ، پس از اینکه عناصر تروریستی در پاکستان امروز یکشنبه کاروان حامل مهندسان چینی را نزدیک بندر گوادر هدف قرار دادند، سفارت پکن در اسلام آباد به اتباع خود هشدار داد تا مراقب خود باشند.

بر اساس اعلام این رسانه، سفارت چین حمله تروریستی به کاروان حامل 23 مهندس چینی در ایالت بلوچستان را به شدت محکوم کرد و به پاکستان هشدار داد تا اقدامات موثری برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه اتخاذ کند.

چین همچنین خواستار انجام تحقیقات کامل در مورد این حمله و مجازات شدید عاملان آن شد.

سفارت چین همچنین به شهروندان خود در پاکستان اطلاع داد تا مراقب باشند، اقدامات پیشگیرانه در برابر خطرات امنیتی را انجام داده و از امنیت جان و مال خود اطمینان حاصل کنند.

خبرگزارش آسوشیتدپرس پیشتر اعلام کرد که عناصر گروه تروریستی و جدایی طلب ارتش آزادی بخش بلوچ در پاکستان با حمله انتحاری، کاروان مهندسان چینی در ایالت بلوچستان پاکستان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار چین به اتباع خود در پاکستان

هشدار چین به اتباع خود در پاکستان