مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-22سياسي

خبرنگاران و اصحاب رسانه سازنده و نگارنده واقعیت ها باشند


فرمانده سپاه ناحیه تالش با بیان اینکه رسانه ها باید به امیدبخشی به جامعه توجه ویژه داشته باشند، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه سازنده و نگارنده واقعیت ها باشند.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه ناحیه تالش با بیان اینکه رسانه ها باید به امیدبخشی به جامعه توجه ویژه داشته باشند، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه سازنده و نگارنده واقعیت ها باشند.

سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه فرمانده سپاه ناحیه تالش در جلسه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی شهید عرصه خبر و مقام خبرنگار به اصحاب رسانه بیان کرد: رسانه ها در امید بخشی به جامعه بسیار تاثیرگذار هستند و بی شک هر چقدر رسانه ها در تبیین ابعاد انقلاب بیشتر کار کنند در فضای جامعه تاثیرگذار تر خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه تالش در ادامه افزود: دشمن در جنگ رسانه ای برنامه ریزی بسیار انجام داده اما دشمنان باید این را بدانند که انقلاب اسلامی و مردم ایران اسلامی هرگز فریب آنان را نخواهند خورد.

وی در ادامه به تصرف ذهن ها و عقاید در جنگ رسانه ها اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب به موضوع جهاد تبیین بسیار تاکید دارند برای مقابله با جنگ رسانه ای به جهاد تبیین توجه ویژه داشته باشیم.

سرهنگ ستیزه در ادامه افزود: رسانه ها باید در سطح جامعه امیدآفرین باشند، بی شک انعکاس اخبار، تصاویر و کلمات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران و اصحاب رسانه سازنده و نگارنده واقعیت ها باشند

خبرنگاران و اصحاب رسانه سازنده و نگارنده واقعیت ها باشند