مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 23:202023-08-21اقتصادي

2 پرواز به استانبول از طریق فرودگاه ارومیه انجام می شود


مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: پروازهای خارجی از فرودگاه ارومیه برقرار است و دو پرواز به استانبول از طریق این فرودگاه انجام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی نائل قراملکی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: علاوه بر پروازهای تهران که به صورت روزانه صورت می گیرد، 2 پرواز در هفته به مشهد و 2 پرواز به استانبول نیز از طریق فرودگاه ارومیه انجام می شود.

وی ادامه داد: از اول فروردین تا پایان تیر ماه امسال نزدیک به 100 هزار نفر از طریق پروازهای فرودگاه ارومیه جابجا شده اند که متوسط تردد روزانه بیش از 800 نفر را نشان می دهد.

قراملکی افزود: در حالی که در چهار ماه سال گذشته تردد از این فرودگاه حدود 99 هزار نفر بود که امسال این تعداد به نزدیک 100 هزار نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: البته تعداد پروازهای نشست و برخاستی از فرودگاه شهید باکری ارومیه در این مدت کمی کاهش داشته و از 924 سورتی به 900 سورتی رسیده است مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی ادامه داد: هشت شرکت هواپیمایی از طریق فرودگاه ارومیه پروازهای خود را انجام می دهند.

نائل قراملکی اظهار کرد: علاوه بر پروازهای تهران که به صورت روزانه صورت می گیرد، 2 پرواز در هفته به مشهد و 2 پرواز به استانبول نیز از طریق فرودگاه ارومیه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پرواز به استانبول از طریق فرودگاه ارومیه انجام می شود

2 پرواز به استانبول از طریق فرودگاه ارومیه انجام می شود