مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-01اقتصادي

اعتبارات عمرانی در استان بوشهر طی سال جاری بیش از 2 برابر شد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از تخصیص 84 درصدی اعتبارات پروژه های عمرانی در سال گذشته خبر داد و گفت: اعتبارات عمرانی در استان بوشهر طی سال جاری 2 برابر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن پاپری زارعی صبح سه شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در سال 1401 از تمامی منابع ملی و استانی هشت هزار و 854 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های عمرانی و زیرساختی استان تزریق شد.

وی اضافه کرد: نتیجه این اعتبارات برای مردم شریف استان، افتتاح و بهره برداری 287 پروژه در بخش های مختلف در راستای تحقق اهداف تعیین شده و رضایت حداکثری مردم بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته به منظور تأمین مالی پروژه ها طی سال جاری، اعتبارات عمرانی سال جاری استان نیز از مبلغ 2 هزار و 16 میلیارد ریال به مبلغ چهار هزار و 219 میلیارد ریال افزایش یافته است که رشد 109 درصدی را تجربه خواهد کرد.

وی بیان کرد: رشد بیش از 2 برابری اعتبارات عمرانی استان در سال جاری، فرصت بسیار مناسبی را برای تزریق منابع مالی و سرعت بخشی به تکمیل تعداد زیادی از پروژه های زیرساختی و پیشران دارای پیشرفت بالای 50 درصد در اختیار می گذارد تا با بهره برداری از این پروژه ها، ضمن مرتفع نمودن بسیاری از معضلات و مشکلات موجود استان و ایجاد رضایتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات عمرانی در استان بوشهر طی سال جاری بیش از 2 برابر شد

اعتبارات عمرانی در استان بوشهر طی سال جاری بیش از 2 برابر شد