مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 00:102023-08-01سياسي

مسئولان اجرایی انتخابات و جریانات سیاسی در چارچوب قانون حرکت کنند


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات لرستان تأکید کرد: مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات مجلس، جریانات سیاسی و حامیان آن ها باید در چارچوب قانون حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنقشه های دشمنان را نقش برآب کنند.

وی مشارکت، سلامت انتخابات، امنیت انتخابات و رقابت سالم را راهبردهای مدنظر رهبری عنوان کرد و افزود: همه مردم، داوطلبان و حامیان باید در راستای اتحاد، وحدت و مشارکت حداکثری مردم گام بردارند.

رییس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان در ادامه به قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مسئولان اجرایی و نظارتی، جریانات سیاسی و حامیان آن ها باید در چارچوب قانون جدید و با اشراف کامل بر آن حرکت کنند و تخطی نکنند.

سپهوند در ادامه، گفت: هم استانی هایی که قصد داوطلب شدن در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان را دارند از 16 مردادماه به مدت یک هفته فرصت ثبت نام دارند.

وی مدت در نظر گرفته شده را غیرقابل تمدید دانست و افزود: باتوجه به محدودیت زمانی تا ابلاغ رسمی قانون اخیر انتخابات مجلس شورای اسلامی، به جهت جلوگیری از هرگونه خللی در فرایند ثبت نام داوطلبان، ضروری است مدارک موردنیاز مندرج در قانون برای ثبت نام و بارگذاری در سامانه، از هم اکنون تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان اجرایی انتخابات و جریانات سیاسی در چارچوب قانون حرکت کنند

مسئولان اجرایی انتخابات و جریانات سیاسی در چارچوب قانون حرکت کنند