مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-03بين الملل

عربستان و امارات دچار اختلاف شدند/ ریشه مشکلات بین سعودی ها و اماراتی ها چیست؟


نشریه آمریکایی «وال استریت ژورنال» به نقل از روزنامه نگاران عربستانی که با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان ملاقات کردند نوشت، بن سلمان معتقد است امارات از پشت به عربستان خنجر زده است و حتی تهدید کرد ریاض همان طور که قطر را محاصره کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عربی 21 (انگلستان) در گزارشی به قلم احمد موفق زیدان آورده است: به نظر می رسد ماه عسل بین عربستان سعودی و امارات که موجب شده بود این دو کشور در چند سال اخیر در محاصره قطر و فشار بر این کشور یا در جنگ یمن با یکدیگر همکاری کنند، به پایان رسیده است.

پافشاری امارات بر حمایت از گروه جدایی طلب شورای انتقالی جنوبی و تجزیه یمن و نادیده گرفتن مشروعیت منصور هادی که به نظر می رسد عربستان همچنان به او امید دارد، نشان می دهد منافع عربستان و امارات در یمن از هم فاصله گرفته است.

دشمنی دیرینه امارات با حزب اصلاح یمن نیز مورد تایید ریاض نیست چرا که مخالفت عربستان با این حزب، مقطعی و تاکتیکی است در حالی که امارات خصومت ذاتی با این حزب اسلامگرا دارد.

نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از روزنامه نگاران عربستانی که با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان ملاقات کردند نوشت، بن سلمان معتقد است امارات از پشت به عربستان خنجر زده است و حتی تهدید کرد ریاض همان طور که قطر را محاصره کرد، می تواند امارات را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان و امارات دچار اختلاف شدند/ ریشه مشکلات بین سعودی ها و اماراتی ها چیست؟

عربستان و امارات دچار اختلاف شدند/ ریشه مشکلات بین سعودی ها و اماراتی ها چیست؟