مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-10اجتماعي

دوربین های نظارتی و ترافیکی در نقاط حساس شهر بروجرد نصب می شود


مدیر سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری بروجرد گفت: دوربین های نظارتی و ترافیکی در بیش از 16 نقطه حساس سطح شهر نصب می شود.

- ایسنا/لرستان مدیر سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری بروجرد گفت: دوربین های نظارتی و ترافیکی در بیش از 16 نقطه حساس سطح شهر نصب می شود.

فردین گودرزی امروز 19 مردادماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه 16 نقطه از نقاط حساس شهر بروجرد زیرپوشش دوربین های نظارتی و ترافیکی قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: شهرداری بروجرد برای افزایش دوربین های نظارتی، پلاک خوان و امنیتی و به ویژه سرعت سنج برنامه ریزی مدونی انجام داده است.

وی تصریح کرد: این اتفاق خوب به همت و تلاش شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، شورای ترافیک، فرماندار تلاشگر و مجموعه مدیریتی استان رقم خورد.

مدیر سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: استفاده از دوربین های نظارتی در راستای تأمین امنیت شهروندان و اموال آن ها در کنار سامانه های ترافیکی است.

گودرزی اضافه کرد: اعتبار اجرای این طرح از محل درآمدهای شهرداری هزینه می شود و عملیات ساخت پایه ها و خرید تجهیزات و لوازم در حال انجام است.

وی بیان کرد: بلوار امام (ره) در 4 نقطه، بلوار شهید بروجردی در دونقطه، بلوار مقام معظم رهبری در دونقطه، بلوار کمربندی شمالی در چهار نقطه، بلوار تختی در دونقطه دوربین ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین های نظارتی و ترافیکی در نقاط حساس شهر بروجرد نصب می شود

دوربین های نظارتی و ترافیکی در نقاط حساس شهر بروجرد نصب می شود