مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 22:402023-08-17سياسي

خبرنگار باید از جامعه و امت اسلامی حفاظت و صیانت کند


خبرنگار باید علاوه بر خود از جامعه و امت اسلامی حفاظت و صیانت کند.

- به گزارش، مهدی چمران شامگاه پنجشنبه در نخستین یادواره شهدای رسانه خراسان رضوی که در مرکز همایش های نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگار نباید هیجان خبری را با واقعیت خبری در هم آمیزد و امانتدار خوبی باشد تا بتواند شایعه را از واقعیت تشخیص دهد.

وی، جهاد تبیین را بازگو کردن حقایق، آنگونه که وجود دارد، توصیف کرد و گفت: خبرنگار در این جهاد بازگو کننده واقعیات است و وظیفه سنگینی بر دوش دارد.

پاسداری از امت اسلامی و جامعه رییس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: خبرنگار باید علاوه بر خود از جامعه و امت اسلامی حفاظت و صیانت کند و با انتشار اخبار درست از مردم پاسداری کنند.

وی ابراز کرد: پیامبران اولین خبرنگاران و پیام رسانان اسلامی بودند چراکه این پیامبران، صدر اسلام و پیام الهی را برای ما بازگو کردند.

چمران با اشاره به اهمیت جایگاه خبر رسانی در دفاع مقدس، ابراز کرد: شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس با رشادت از انقلاب حمایت کردند و با خبررسانی به موقع از عملیات های موفق خود باعث شادمانی مردم شدند.

کار دشوار خبرنگاران در جنگ ترکیبی وی اظهار کرد: خبرنگاران امروز کار بسیار سختی نسبت به گذشته دارند زیرا دشمن رو در رو با ما نمی جنگند بلکه امروز به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار باید از جامعه و امت اسلامی حفاظت و صیانت کند

خبرنگار باید از جامعه و امت اسلامی حفاظت و صیانت کند