مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-21سياسي

آنان که در صدد کاهش فروغ اسلام و قرآن بودند خوراک موریانه های خاک شدند


مجمع عالی بسیج دانش آموزی در پی هتک حرمت مجدد به قرآن کریم در بیانیه ای اعلام کرد: قریب به 14 قرن هزاران شخص، گروه و حکومت در صدد این برآمدند تا کمی از فروغ اسلام و قرآن بکاهند اما همه آنان نابود و خوراک موریانه های خاک شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در بیانیه مجمع عالی بسیج دانش آموزی در پی هتک حرمت مجدد به قرآن کریم آمده است: بسم الله القاصم الجبارین؛ فَقَدْ جاءَکمْ بَینَهٌ مِنْ رَبِّکمْ وَ هُدی وَ رَحْمَهٌ فَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ کذَّبَ بِآ یاتِ اللَّهِ وَ صَدَفَ عَنْها سَنَجْزِی الَّذِینَ یصْدِفُونَ عَنْ آیاتِنا سُوءَ الْعَذابِ بِما کانُوا یصْدِفُونَ .

(انعام، 157)پس برای شما هم از جانب پروردگارتان حجت آشکار و هدایت و رحمت رسید.

اکنون ستمکارتر از کسی که آیات خدا را تکذیب کند، کیست؟ و متجاوزتر از روی گردان از اطاعت حق کدام است؟ به زودی آنان را که از آیات ما روی گردانده و مخالفت کرده اند به عذاب سخت مجازات می کنیم، و این عذاب کیفر اعراض از آیات ماست .

سلام و درود بر نبی مکرم اسلام پیام آور مهربانی ها حضرت محمد(ص) و اهل بیت مطهر ایشان خصوصا دوازدهمین نور خدا بر زمین و خورشید عالمتاب عدالت و هدایت بر هستی مهدی پسر فاطمه عجل الله تعالی فرجه الشریف.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنان که در صدد کاهش فروغ اسلام و قرآن بودند خوراک موریانه های خاک شدند

آنان که در صدد کاهش فروغ اسلام و قرآن بودند خوراک موریانه های خاک شدند