مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:552023-07-31اجتماعي

ارزیابی 893 نفر از پذیرفته شدگان آموزش و پرورش هرمزگان در حال انجام است


معاون پژوهش، برنامه ریزی وتوسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: فرآیند ارزیابی تکمیلی و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی و استثنایی استان در سال جاری، - ایسنا/هرمزگان معاون پژوهش، برنامه ریزی وتوسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: فرآیند ارزیابی تکمیلی و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی و استثنایی استان در سال جاری، در حال انجام است.

حسن جراره ظهر امروز (نهم مردادماه) در تشریح این خبر، افزود: از مجموع 893 نفر مصاحبه شونده 469 نفر آموزگار ابتدایی و استثنایی جدید جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد.

وی بیان کرد: فرایند ارزیابی تکمیلی و صلاحیت عمومی از روز سه شنبه 27 تیرماه در شش حوزه و 13 کانون ارزیابی آغاز و تا روز یکشنبه 15 مردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

جراره تصریح کرد: از آغاز مصاحبه تاکنون بررسی صلاحیت های عمومی و تخصصی تعداد 371 نفر زن و 345 نفر مرد در حوزه های ارزیابی انجام شده است.

وی یادآور شد: حوزه های ارزیابی به تفکیک جنسیت، خواهران در سه مدرسه و 7کانون در آموزش و پرورش ناحیه یک وبرادران در سه مدرسه و پنج کانون در آموزش و پرورش ناحیه دوبندرعباس کار بررسی صلاحیت های عمومی و تخصصی داوطلبان پذیرفته شده را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی 893 نفر از پذیرفته شدگان آموزش و پرورش هرمزگان در حال انجام است

ارزیابی 893 نفر از پذیرفته شدگان آموزش و پرورش هرمزگان در حال انجام است