مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-26بين الملل

دوحه: تلاش قطر برای حل پرونده هسته ای، ادامه دارد


مشاور نخست وزیر قطر از ادامه تلاشهای کشورش برای حل «پرونده هسته ای ایران» از طریق «پیشنهادها» و «تسهیل دیدارها» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ماجد محمد الانصاری مشاور نخست وزیر-وزیر خارجه و سخنگوی وزارت خارجه قطر، از استمرار تلاش های کشورش در حل پرونده هسته ای میان ایران و غرب خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه الشرق قطر، الانصاری با اشاره به دیدار محمد بن جاسم آل ثانی وزیر خارجه قطر با جیمز کلورلی وزیر خارجه انگلیس، آن را در چارچوب تلاش برای همکاری راهبردی در همه حوزه ها و برگزاری گفت وگوی راهبردی در سال آینده در قطر توصیف کرد و گفت، این دیدار فرصتی برای ادامه تلاشهای قطر برای ایفای نقش مثبت در سطح بین المللی در حوزه های مختلف است.

  الانصاری در همین چارچوب به تلاش کشورش در خصوص موضوع مذاکرات هسته ای ایران اشاره کرد و گفت، تلاش قطر برای حل پرونده هسته ای ایران از طریق ارائه پیشنهادها و تسهیل دیدارها بین مسئولان غربی و ایران در دوحه ادامه دارد .

  سخنگوی وزارت خارجه قطر در عین حال گفت، سخن گفتن از بازگشت به توافق هسته ای هنوز سخت است و دوحه تلاش می کند موضوع بزرگ را به پرونده هایی مجزا تقسیم کند که بشود جداگانه به آن پرداخت و روی نکات و جزییات آن تمرکز کرد و به شکل جداگانه به آن پرداخته تا اینکه به حالتی منجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوحه: تلاش قطر برای حل پرونده هسته ای، ادامه دارد

دوحه: تلاش قطر برای حل پرونده هسته ای، ادامه دارد