مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 17:202023-07-24حوادث

جزییات آتش سوزی بزرگ در بلوار پاسداران بندرعباس


در پی حریق نان فانتزی در بلوار پاسداران، 2 واحد آموزشی و 1 واحد مسکونی طعمه حریق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمهدی حسین پور معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در این باره توضیح داد:  یک شنبه 1 مرداد ماه 1402، ساعت 22:17 مرکز 125 آتش نشانی خبر حریق یک نانوایی فانتزی در بلوار پاسداران را دریافت می کند.

وی با بیان اینکه حادثه در بلوار پاسداران روبروی اداره دخانیات رخ داده است افزود: به محض اطلاع تیم های عملیاتی از ایستگاه شماره 2 ، 6 ، 7 و 8 به محل اعزام می شوند و عملیات اطفا و جلوگیری از گسترش حریق به ساختمان های مجاور و ایمنی محل صورت می گیرد.

حسین پور در ادامه گفت: حریق از نان فانتزی در طبقه همکف شروع و با توجه به نگهداری مایعات قابل اشتعال حریق به خیابان و طبقات بالاتر سرایت می کند و 2 واحد آموزشی و 1 واحد مسکونی را در بر می گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در زمان وقوع حادثه کسی در محل حضور نداشته و خوشبختانه خسارت جانی ندارد علت آن را در دست بررسی اعلام کرد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس از عوامل انتظامی، راهور و اورژانس که در انجام این عملیات همکاری نمودند تشکر و قدردانی کرد و از شهروندان خواست هنگام بروز حوادث از ازدحام جمعیت که موجب اخلال در روند امداد رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آتش سوزی بزرگ در بلوار پاسداران بندرعباس

جزییات آتش سوزی بزرگ در بلوار پاسداران بندرعباس