مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-17ورزشي

تهامی: دیشب فقط گریه می کردم/ دلم برای منصوریان سوخت


ملی پوش سابق فوتبال ایران می گوید فرهنگ مردم خوزستان آنقدر غنی است که نمی توانم باور کنم این چنین با علیرضا منصوریان در ورزشگاه فولاد رفتار می شود؛ - ایسنا/خوزستان ملی پوش سابق فوتبال ایران می گوید فرهنگ مردم خوزستان آنقدر غنی است که نمی توانم باور کنم این چنین با علیرضا منصوریان در ورزشگاه فولاد رفتار می شود؛ توهین هایی که به این سرمربی می شود واقعا حق او نیست.

ابراهیم تهامی در گفت و گو با ایسنا، درباره دربی شب گذشته فوتبال خوزستان بین تیم های فولاد و نفت آبادان، اظهارکرد: یک دربی پرگلی را شاهد بودیم اما حواشی آن و توهین هایی که در جریان بازی به علیرضا منصوریان شد، از جذابیت بازی کاست.

فرهنگ مردم خوزستان آنقدر غنی است که باورم نمی شود ما خوزستانی ها که به میهمان نوازی معروف هستیم با این سرمربی این طور رفتار می کنیم.

واقعا شنیدن این همه ناسزا سخت است و این نوع رفتار درست نیست.

هواداران فولاد اگر اعتراضی به منصوریان دارند باید بعد از بازی به او می گفتند تا تیم شان تحت تاثیر حواشی قرار نگیرد و ضربه نخورد.

هواداران خودشان را جای سرمربی فولاد بگذارند وی ادامه داد: منصوریان ملی پوش سابق فوتبال ایران و بازیکنی بزرگ ایران بوده است و این نوع رفتارها اصلا شایسته نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهامی: دیشب فقط گریه می کردم/ دلم برای منصوریان سوخت

تهامی: دیشب فقط گریه می کردم/ دلم برای منصوریان سوخت