مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-16سياسي

موارد بی حجابی در منطقه فرهنگی عباس آباد اندک است


مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد گفت: خوشبختانه با تمهیدات مسئولان در حوزه فرهنگی و امنیتی در این منطقه با کمترین موارد بی حجابی مواجه بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد امروز چهارشنبه 25 مرداد برگزار شد.

حجازی در ابتدای این نشست درباره آخرین وضعیت خانه موزه نادر ابراهیمی و شایعاتی مبنی بر مفقود شدن برخی اشیای این موزه گفت: من مفقود شدن اشیا را تأیید نمی کنم، اشیایی که شایع شد مفقود شده در حقیقت در نقل و انتقالاتی که داشتیم در آن مقطع مورد استفاده قرار نمی گرفت.

اما مفقود نشده بود، ما امانت دار خوبی هستیم و خانواده مرحوم ابراهیمی و سرکار خانم تهرانی همکاری خیلی خوبی با ما دارند.

وی ادامه داد: ما در نظر داریم که برخی برنامه ها را در خانه موزه ابراهیمی در زیرمجموعه خانه شعر و ادبیات برگزار کنیم که هم برخی آثار مرحوم ابراهیمی بیشتر به عموم معرفی شود و هم در نظر داریم در آینده نزدیک برخی آثار نادر ابراهیمی اعم از کتاب، فیلم و… را با همکاری خانه شعر و ادبیات یا به چاپ برسانیم یا به مراحل تولید فیلم و… برسانیم.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با اشاره به پروژه های در حال ساخت منطقه فرهنگی و هنری عباس آباد گفت: در مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد بی حجابی در منطقه فرهنگی عباس آباد اندک است

موارد بی حجابی در منطقه فرهنگی عباس آباد اندک است