مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 13:552023-07-26اجتماعي

پلمب دو واحد آلاینده در شهرستان بهار


فرماندار شهرستان بهار از پلمب دو واحد آلاینده طی اخطار و تذکر قبلی در این شهرستان خبر داد و گفت: مصمم به حل قطعی بوی مشمئزکننده در شهرستان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهار، مجتبی فیض اللهی ظهر امروز و در جریان بازدید سرزده از برخی صنایع آلاینده و ایجادکننده بوی مشمئزکننده در شهرستان اظهار کرد: پیگیری حل مشکل پانزده ساله بوی نامطبوع در شهرستان را اولویت کاری خود قرار دادم و در این راستا جلسات متعددی با حضور کارشناسان و مدیران شرکت های متخلف صورت گرفته است.

وی افزود: بازرسی های مستمر از سوی محیط زیست شهرستان انجام شده و بخش اعظمی از بوهای مشمئزکننده کاسته شده است، از این کانون های تولید بو سه مورد باقی مانده که مشکل آن را نیز رفع خواهیم کرد .

فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه آسایش و آرامش مردم خط قرمز ماست تصریح کرد: ضمن اینکه از تولید در شهرستان حمایت می کنیم اما اولویت اصلی ما آرامش مردم است و در این رابطه اغماض و مماشاتی نخواهیم داشت.

وی گفت: متاسفانه برخی از کارخانه ها و شرکت ها به اخطارها کم توجهی کردند و به همین دلیل امروز بخش پخت ضایعات واحد کشتارگاه مرغ و نیز قسمت تولید کمپوست قارچ کوهستان شهرستان پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب دو واحد آلاینده در شهرستان بهار

پلمب دو واحد آلاینده در شهرستان بهار