مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-04اقتصادي

انجمن زنان و زایمان همسو با سیاست جوانی جمعیت به پیش می رود


رییس انجمن متخصصان زنان و زایمان ایران گفت: انجمن متخصصان زنان و زایمان کشور همسو با سیاست های جوانی جمعیت درصدد افزایش نرخ باروری در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سودابه کاظمی شامگاه پنجشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر 6 هزار نفر پزشک متخصص زنان و زایمان به صورت تک جنسیتی در کشور فعال هستند و مسئولیت سنگینی را در این حوزه برعهده دارند.

وی با اشاره به همسویی انجمن متخصصان زنان و زایمان با سیاست های فرزندآوری و جوانی جمعیت در کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر چالش جوانی جمعیت در کشور یکی از مباحث اساسی در کشور است و ما نیز درصدد افزایش نرخ باروری همسو با سیاست های دولت به پیش می رویم.

رییس انجمن متخصصان زنان و زایمان ایران نقش این انجمن را در بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری یادآور شد و بیان کرد: برای نجات کشور از چاله جمعیتی پیش رو باید به فرزندآوری، بارداری، ازدواج به هنگام و حمایت های معیشتی و اقتصادی خانواده ها توجه شود و ما به نوبه خود با ارائه مشاوره ها و بیان طریق سعی می کنیم خانواده ها را به امر فرزندآوری ایمن و سالم ترغیب کنیم.

کاظمی با اشاره به اقدامات راهگشا در حوزه درمان نازایی در سطح کشور تصریح کرد: هرچند متخصصان زنان و زایمان در بحث جمعیتی و سلامت زنان کم رنگ دیده می شوند اما با حرکت های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن زنان و زایمان همسو با سیاست جوانی جمعیت به پیش می رود

انجمن زنان و زایمان همسو با سیاست جوانی جمعیت به پیش می رود