مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-19حوادث

جنگ تن به تن جنگلبانان با قاچاقچیان/امنیت شغلی؛ مطالبه جدی حافظان انفال


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان، با بیان اینکه جنگلبانان در عرصه های منابع طبیعی با قاچاقچیان جنگ تن به تن می کنند، گفت: جنگلبانان با متخلفین و متصرفین و قاچاقچیان رو به رو می شوند و لذا چارت سازمانی مطالبه جدی جنگلبانان است.

- جنگ تن به تن جنگلبانان با قاچاقچیان/امنیت شغلی؛ مطالبه جدی حافظان انفال ایسنا/گیلان فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان، با بیان اینکه جنگلبانان در عرصه های منابع طبیعی با قاچاقچیان جنگ تن به تن می کنند، گفت: جنگلبانان با متخلفین و متصرفین و قاچاقچیان رو به رو می شوند و لذا چارت سازمانی مطالبه جدی جنگلبانان است.

سرهنگ محمد قربانی لرد در گفت وگو با ایسنا، بر لزوم حفاظت از جنگل ها از دست اندازی قاچاقچیان اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه به دلیل مشکلات معیشتی جنگل نشینان و افزایش قابل توجه قیمت چوب، شاهد قاچاق هستیم؛ به گونه ای که حتی با وسیله نقلیه سواری هم اقدام به قاچاق کرده و کشف آن بسیار دشوار است.

همچنین فعالیت بیش از 6 کارخانه چوب در گیلان نیز افزایش قاچاق را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه امسال 521 فقره عملیات کشف چوب آلات قاچاق در سطح استان داشتیم، افزود: در جریان این کشفیات، 441 مترمکعب چوب آلات قاچاق از قاچاقچیان ضبط شد و 602 مرد و دو زن را دستگیر کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ تن به تن جنگلبانان با قاچاقچیان/امنیت شغلی؛ مطالبه جدی حافظان انفال

جنگ تن به تن جنگلبانان با قاچاقچیان/امنیت شغلی؛ مطالبه جدی حافظان انفال