مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-19اقتصادي

شناسایی و معرفی مشاغل جدید


یک کارشناس بازار کار با تاکید بر توسعه اقتصاد دیجیتال و شناسایی و معرفی مشاغل جدید گفت: اگر می خواهیم مشاغل جدید را که فرصتی ممتاز برای توسعه اقتصاد دیجیتال است و اشتغالزایی و ارزش افزوده بالایی دارد، - یک کارشناس بازار کار با تاکید بر توسعه اقتصاد دیجیتال و شناسایی و معرفی مشاغل جدید گفت: اگر می خواهیم مشاغل جدید را که فرصتی ممتاز برای توسعه اقتصاد دیجیتال است و اشتغالزایی و ارزش افزوده بالایی دارد، شناسایی کنیم، باید زیرساخت های لازم را فراهم و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

حمید حاج اسماعیلی با تاکید بر لزوم حرکت به سمت اقتصاد دیجیتالی و معرفی مزیت های آن به ایسنا گفت: دنیای جدید از اقتصاد دیجیتالی و فناوری های نوین صحبت می کند بنابراین باید بازار کار کشور را با فرصت هایی که از طریق اقتصاد دیجیتال به وجود می آید هماهنگ کنیم و زیرساخت ها برای گسترش اقتصاد دیجیتالی در کشور فراهم شود.

وی ادامه داد: اقتصاد دیجیتال ضمن ایجاد ارزش افزوده می تواند هزینه ها را کاهش دهد ولی برای ورود به اقتصاد دیجیتال نیازمند مهارت های تخصصی هستیم و باید مشاغل مرتبط با این حوزه زودتر شناسایی شوند تا رسمیت پیدا کنند.

به گفته این کارشناس حوزه کار، وقتی مشاغل جدید شناسایی شوند، افراد برای خود و آینده هدفگذاری کرده و آموزش های لازم را در این زمینه فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و معرفی مشاغل جدید

شناسایی و معرفی مشاغل جدید