مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-10سياسي

اقدام عجیب برخی دهیاری ها با رهاسازی سگ ها در شهر بردسکن!


متأسفانه تعدادی از روستاها مرتب سگ های رها شده روستای خود را در سطح شهر بردسکن رها می کنند و مشکلاتی را برای شهروندان بردسکنی به وجود آورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، محمدحسین مدیح در نشست خبری امروز ظهر با اصحاب رسانه بردسکن اظهار کرد: روستاهایی هستند که سگ های ولگرد روستای خود را جمع آوری و شبانه و یا در زمانی دیگر در شهر بردسکن رها می کنند که موضوع رسیدگی توسط دادستانی  شهرستان در دست اقدام است.

شهردار بردسکن از جمع آوری 1500 قلاده سگ  طی  یک ماهه اخیر خبر داد و افزود:  در جلسه اخیری که در فرمانداری برگزار شد، مقرر شد، حسب دستور فرماندار، دستگاه های مرتبط هریک به وظایف خودشان عمل کنند.

مدیح، سگ ها را  نگهبانانی در اطراف شهر نام برد و گفت: این نوع سگ ها شناخته شده هستند؛ ولی با سگ های  فعلی رها شده در بردسکن هر روز نیروهای ما با سگ های جدیدی مواجه می شوند که  مشخص است از این منطقه نیستند و لذا  باید دستگاه های متولی در این امر که کوتاهی هایی را دارند، بیش از این  پیگیر باشند و گزارش دهند.

وی دراین نشست به افزایش نیروهای خدماتی در شهر اشاره کرد و افزود: بعضاً در بحث نظافت کوچه های قسمت هایی از شهرنارضایتی دارند، که با افزایش نیروهای خدماتی  به زودی این نقیصه برطرف می شود و مشکلی را نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام عجیب برخی دهیاری ها با رهاسازی سگ ها در شهر بردسکن!

اقدام عجیب برخی دهیاری ها با رهاسازی سگ ها در شهر بردسکن!